STILLING

Franzefoss søker salgsrådgivere

En spennende jobb for et bedre miljø!

Informasjon om stillingen:

Stillingstype: Fast

Antall stillinger: 2

Arbeidssted: Oslo/Bærum eller Bergen

Søknadsfrist: Snarest

Om arbeidsgiver

Om arbeidsgiver

Franzefoss Gjenvinning AS er et heleid datterselskap av familiekonsernet Franzefoss AS. Vi er en totalleverandør innen gjenvinning og avfallshåndtering i Norge, og håndterer alle typer avfall fra industri, næringsliv, bygg og anlegg til private og offshore. Vi tar oss av hele prosessen med innsamling, sortering, gjenvinning, bearbeiding, resirkulering og deponering av produkter, restprodukter og avfall. Vår visjon er å være Samfunnets beste valg. Det innebærer at våre kunder skal oppleve Franzefoss som en trygg samarbeidspartner som leverer varer og tjenester til avtalt tid, kvalitet og pris. Franzefoss Gjenvinning har 20 anlegg, om lag 300 ansatte fordelt på 2 regioner og 2 divisjoner. Hovedkontoret er på Rud i Bærum.

Vi er en av landets ledende bedrifter innen våre segment, og er stadig på jakt etter nye, dyktige medarbeidere.

Les gjerne mer om oss på www.franzefoss.no og følg oss på LinkedIn og Facebook.

Selskapet er i stadig utvikling og nå på god vei med å bygge en moderne organisasjon som er rustet til å møte morgendagens utfordringer. Vår ambisjon er å være den mest bærekraftige aktøren med de mest fornøyde kundene i gjenvinningsbransjen. Vi er stolt over å være et "Great Place To Work" sertifisert selskap.

Vi skal nå styrke vårt salgsteam på østlandet og vestlandet med to dyktige salgsrådgivere i henholdsvis Oslo og Bergen. Stillingen vil ha en viktig rolle med å nå selskapets ambisjoner!

Hovedansvaret for stillingene er utvikling og oppfølgning av eksisterende og nye kunder, nasjonalt og i lokalt markedsområde som er Oslo eller Bergen med omegn for disse stillingene.

Stillingene vil rapportere til nasjonal salgssjef, og bli del av et dedikert salgsteam bestående av 8 salgsrådgivere og 3 markedsansvarlige lokalisert i tilknytning til våre anlegg i Norge. Stillingene som salgsrådgivere/senior salgsrådgivere vil ha arbeidssted i Oslo/Bærum eller Bergen, og vil ha salgsansvaret for våre lokale anlegg.

Dine mest sentrale arbeidsoppgaver som salgsrådgiver/senior salgsrådgiver vil innebære:

  • Utvikling og oppfølging av eksisterende og nye kunder
  • Utvikle egen kundeportefølje i henhold til strategi, budsjett og KPI-er
  • Gjennomføring av kundemøter, oppfølging og forhandling/reforhandling av avtaler
  • Rådgivning om produkter, løsninger og tjenester til kunder, og spille inn nye produkter og tjenester basert på kundebehov for å skape fornøyde og lojale kunder og gode resultater
  • Utarbeide og gjennomføre handlingsplaner
  • Utarbeide presentasjoner, tilbud og avtaler til næringslivskunder
  • Utvikle solid kompetanse på farlig avfall, og holde seg oppdatert innenfor gjenvinningsfaget
  • Interesse for digitale verktøy som bidrar til å effektivisere og forbedre salgs- og kundearbeid med fokus på den digitale kundereisen
  • Bidra faglig og sosialt i teamet

For å lykkes i rollen må du trives med å skape resultater gjennom målrettet arbeid. Du er en naturlig pådriver som motiverer dine omgivelser og påvirker dine kunder til å ta de riktige valgene for selskapet, miljø og en bærekraftig utvikling. Du ønsker å bidra til resultater, forbedring og utvikling, og gjør dette i tett samarbeid med kunder, kolleger og øvrige organisasjon.

Vi ser etter deg som har solid erfaring fra produkt- eller tjenestesalg B2B og innehar god markedsforståelse. Du har gjerne utdanning innen salg/marked/ledelse eller tilsvarende.

Viktigst er din kommersielle forståelse og kunnskap om salgsprosesser sammen med interesse for teknologi, digitalisering og evne til å anvende dette riktig, for å oppnå resultater. Du evner å sette deg inn i kunden sitt behov og skape langsiktige relasjoner. Nøyaktighet, grundighet og kvalitet er nøkkelbegrep for å være en god ambassadør for Franzefoss utad. Den riktige kandidaten har pågangsmot, kan vise til resultater og er motivert. Du har en utadvendt væremåte og trives i å jobbe prosjektbasert i tverrfaglig team, og du har egen bil.

Hvorfor Franzefoss?

Vi er stolt over å være sertifisert som et "Great Place To Work", og en solid arbeidsgiver som verdsetter kloke og engasjerte medarbeidere, til det beste for selskapet. Vi ønsker at våre ansatte skal få muligheter til utvikling og vekst. Her kan du påvirke din egen hverdag, og du får være med i et selskap- og i en avdeling under stadig utvikling. Vi har et åpent og ærlig arbeidsmiljø, konkurransedyktig lønn, samt meget gode forsikring- og pensjonsvilkår.

Kontaktinformasjon:

Vil du vite mer om stillingen kan du kontakte:

Spesifiser om du ønsker arbeidssted Oslo/Bærum eller Bergen.

Søknadsfrist snarest og kandidater vil bli kontaktet fortløpende

SØK HER

Powered by Labrador CMS