STILLING

Avonova Solutions søker regional salgsansvarlig

Vi søker dyktige selgere til Trondheim, Bergen og Stavanger!

Informasjon om stillingen:

Stillingstype: Fast

Arbeidssted: Trondheim, Bergen eller Stavanger

Søknadsfrist: 2. september

Om arbeidsgiver

Om arbeidsgiver

Avonova er Nordens største bedriftshelsetjeneste, med over 600 ansatte, 16000 bedriftskunder i Norge og Sverige og mer enn 50 kontorer rundt om i Norge. Vi leverer et bredt spekter av HMS- og arbeidsmiljørelaterte tjenester, rådgivning og opplæring til kunder i alle bransjer og størrelser. Hver dag jobber vi i henhold til vår misjon for flere friske folk, i sunne og produktive arbeidsmiljøer.

Frister det med nye utfordringer i et fremoverlent selskap i stor fart?

Avonova AS er godt etablert som Norges og Sveriges ledende leverandør av bedriftshelsetjenester. Som Regional Salgsansvarlig vil du ha salgsansvar for vårt produkt Avonova Assist, en nyskapende løsning som bidrar til profesjonelle arbeidsgivere, mer engasjerte medarbeidere, lavere sykefravær og full kontroll på dokumentasjon ift. lovverk. Produktet vårt tar utgangspunkt i et egenutviklet digitalt interkontroll- og HR system, samt en rekke tjenester innen HR, Helse og HMS-arbeid. Våre leveranser tar alltid utgangspunkt i kunden, dette fordi alle bedrifter har unike utfordringer, egne behov og mål og berøres av lovverket forskjellig.

Med vår målsetting om flere friske folk, skal vi sammen bidra til økt produktivitet og styrket økonomi for bedrifter; bedre helse og økt livskvalitet for individet samt reduserte helsekøer og sparte midler for samfunnet.

Nå ønsker vi dyktige selgere til Trondheim, Bergen og Stavanger. Vi ser etter deg som er flink med mennesker, som ønsker å utvikle seg videre som selger og som har evne til å stå på og gi det lille ekstra for å oppnå resultater. Du har gode empatiske evner og kan omgås og snakke med mange forskjellige personlighetstyper. Du har tydelige salgsegenskaper og har høy arbeidsmoral!

Hos oss er det takhøyde og det skal det være, da trives vi best.

Arbeidsoppgaver:

Gjennomføre salgsmøter med bedriftsledere ute i felt, alternativt video.

Som selger ute i felt vil du bli booket opp på møter av våre profesjonelle møtebookere og gjennomføre salgsmøter, med utgangspunkt i vår egenutviklede salgsmetode som du vil få grundig opplæring i. Vi har også et eget unikt salgstreningsprogram hvor du får både grunnopplæring og jevnlig faglig påfyll innen salgspsykologi og salgsmetoder.

Dette er en svært spennende og utviklende stilling. Den rette kandidaten vil få muligheten til økt ansvarsområde. Vi har et unikt produkt og er nyskapende innen vår bransje!

For selgere ute i felt mot det norske markedet ser vi etter ansatte som har mulighet til å kombinere møtevirksomhet primært på Østlandet med noen planlagte reiseperioder i andre deler av landet.

Du er/har/liker/kan:

  • Erfaring fra B2B salg
  • Du er tillitsskapende
  • Du kommuniserer godtskriftlig og muntlig
  • Du har salgserfaring, og trives med å jobbe med oppsøkende salg mot nye kunder.
  • Du drives av gode verdier og er opptatt av at alle spiller mot samme mål
  • Evnen til å stå på det lille ekstra for å oppnå egne mål
  • Et brennende ønske om å oppnå gode resultater
  • Du er løsningsorientert med god arbeidsmoral
  • Høy evne for å tilegne seg ny kunnskap
  • Du trives med reisevirksomhet og liker å møte nye mennesker

Kompetansekrav:

  • Du er god til å skape resultater, gjerne med dokumenterte salgsresultater fra tidligere salgsstillinger i B2B markedet.
  • Kommuniserer godt muntlig skriftlig
  • Evne til å kartlegge og sette deg inn i kundens behov
  • Erfaring med å gjennomføre videomøter gjerne via TEAMs eller lignende verktøy
  • God teknisk forståelse generelt

Vi tilbyr:

  • Avonova Skolen hvor du får introduksjon til våre tjenester og Avonova som selskap
  • Arbeidstid fra 08-16
  • Mulighet til å styre din egen hverdag
  • Grundig salgsopplæring og veiledning i arbeidet med en anerkjent og sterk merkevare
  • Mulighet for å videreutvikle deg selv med fokus på kompetanseheving
  • En ambisiøs og stabil arbeidsgiver med langsiktige målsettinger
  • Konkurransedyktig lønn og en triggende provisjonsløsning
  • Gode pensjons og forsikringsordninger
  • Et energisk og ambisiøst arbeidsmiljø
  • Kollegaer med lang erfaring innen salg.

Vi jobber sammen i team og sammen mot et felles mål hvor alle hjelper hverandre.

Er dette en rolle som trigger og du ønsker å vite mer om stillingen er du velkommen til å kontakte oss for mer informasjon. Vi gleder oss til å høre fra deg!

Under opplæring må noe tid i Larvik påberegnes.

Kontaktinformasjon

Har du spørsmål om stillingen? Ta kontakt med:

Marius Karlsen, rekrutteringsansvarlig, telefon: 977 26 208

SØK HER

Powered by Labrador CMS