STILLING LEDIG:

Aller Media søker optimaliseringsanalytiker
Aller Media sin kommersielle avdeling søker nå en Optimaliseringsanalytiker til sin avdeling for Innovasjon og Annonseprodukter.
Vi er på jakt etter deg som elsker å se muligheter og nye løsninger basert på tall, analyser, prognoser og budsjetter. Du er en strukturert, proaktiv og serviceinnstilt person som tror vi lykkes best sammen, men som også er svært selvgående i ditt arbeid. Stillingen vil jobbe for å sikre at Aller Media sin annonseavdeling utnytter trafikken og annonseplasseringene våre på best mulig måte. I Kommersiell avdeling vil du jobbe med våre annonseprodukter opp mot kjente merkevarer som Dagbladet, Se og Hør, kk og Sol.no.
For å få til dette tror vi du er en person som:
- Elsker analyse og tall
- Strukturert og effektiv
- Løsningsorientert og proaktiv
- Selvgående
- Flink til å kommunisere og samarbeide
Også ønsker du å jobbe med:
- Inntekt- og varelageroptimalisering i kommersiell avdeling
- Eierskap til budsjett- og prognoseprosesser gjennom året
- Utføre og sikre økonomiske analyser
- Bidra inn til beslutningsprosesser med tallunderlag og analyser
- Bidra inn med budsjetter og prognoser til kommersielt og redaksjonelt samarbeid
Vi tror også du har:
- Høyere økonomisk utdannelse
- Relevant erfaring (3+ år)
- God forretningsforståelse
- Kommersiell forståelse
- Systemkompetanse og håndterer store datamengder
- Sterk i Excel, Powerpoint og Power BI
Stillingen rapporterer direkte til Leder for Innovasjon og Annonseprodukter
Kontaktinformasjon:
- Martin Meiner, leder for innovasjon og annonseprodukter, tlf: 482 95 824 / e-post: martin.meiner@aller.com