Salgsdirektør Gøril Karlsen Thu, sammen med kommersiell direktør Chris Tallerås Steen, og ny daglig leder i det Aller-eide selskapet Adlink.

Vekst i Aller Media skaper nye behov – nå ansetter de en salgsdirektør

Gøril Karlsen Thu blir salgsdirektør i Aller Media.

Publisert Sist oppdatert

Aller Media melder om stor fremgang, og økte reklameinntekter.

– Vi er i inne i en voldsom fremgang – og det gleder oss. Vi ser at vi lykkes med både tradisjonelle og nye inntektsstrømmer, sier Aller Medias kommersielle direktør, Chris Tallerås Steen, i en pressemelding.

Nå har de ansatt Gøril Karlsen Thu, som salgsdirektør hos Aller Media.

– Jeg gleder meg veldig til å gå inn i rollen som salgsdirektør. Jeg kjenner Aller Media meget godt gjennom snart fire fine år i selskapet. Mediesalg har endret seg mye i løpet av de siste årene, med stor grad av partnersamarbeid og skreddersøm for våre annonsører. Det gleder jeg meg til å lede videre, sier Thu.

Thu forlater rollen som kommersiell leder i Aller TV. Hun startet i Aller Media som kommersiell partneransvarlig i januar 2018. Før det har hun de siste 13 årene jobbet med ulike former for mediesalg, blant annet hos Microsoft og Schibsted.

– Gøril har det som skal til for å gå rett inn i rollen. Hun har stor gjennomføringskraft, kjenner folk, fag og forretning i Aller fra innsiden. Hun passer perfekt i rollen som salgsdirektør, og er troverdig, kunnskapsrik og offensiv, sier Steen.

Powered by Labrador CMS